Quotus Research
Quotus Research is hét consument- en shopperonderzoeksbureau met een focus op de FMCG sector.
Onderzoek
Quotus helpt en adviseert organisaties om de shopper en diens shoppergedrag door middel van kwantitatief en kwalitatief onderzoek beter te leren kennen. Wij onderzoeken en adviseren waar je het verschil kunt maken als organisatie door beter af te stemmen op wensen, voorkeuren en behoeften van shoppers.
Informeren en inspireren
Quotus informeert en inspireert iedereen die beter wil leren inspelen op veranderend consument- en shoppergedrag. Inspiratie geven we door middel van trendlezingen, seminars en symposia. Quotus doet continu onderzoek naar shoppergedrag. Het vertalen van onderzoeksresultaten en trends is een voorwaarde voor succesvolle innovatie en creatie. Het is mogelijk om door ons een trendrapport op te laten stellen waarbij we focussen op op jouw eigen categorie. Deze wordt door onze klanten gebruikt voor interne strategievisies, maar ook ter ondersteuning en onderbouwing van visie richting de retailers.
Onderzoek
Quotus helpt en adviseert organisaties om de shopper en diens shoppergedrag door middel van kwantitatief en kwalitatief onderzoek beter te leren kennen. Wij onderzoeken en adviseren waar je het verschil kunt maken als organisatie door beter af te stemmen op wensen, voorkeuren en behoeften van shoppers.
Informeren en inspireren
Quotus informeert en inspireert iedereen die beter wil leren inspelen op veranderend consument- en shoppergedrag. Inspiratie geven we door middel van trendlezingen, seminars en symposia. Quotus doet continu onderzoek naar shoppergedrag. Het vertalen van onderzoeksresultaten en trends is een voorwaarde voor succesvolle innovatie en creatie. Het is mogelijk om door ons een trendrapport op te laten stellen waarbij we focussen op op jouw eigen categorie. Deze wordt door onze klanten gebruikt voor interne strategievisies, maar ook ter ondersteuning en onderbouwing van visie richting de retailers.