Wie zijn wij?
Mijn naam is Cindy de Jonge, eigenaar en oprichter van Quotus Research
In mei 2011 heb ik Quotus opgericht omdat ik organisaties graag wilde gaan helpen met het beter leren kennen van de consument en de shopper. Hoe verloopt een aankoopproces nou echt? En wat kun je er als (merk)fabrikant nou aan doen om dat positief te beïnvloeden? Kennis van je klant en kennis van shoppertrends en foodtrends zorgt voor nieuwe inzichten die helpen om succesvolle strategieën te ontwikkelen. Ik vind het leuk en uitdagend om mijn klanten te helpen om aan de hand van nieuwe inzichten uiteindelijk (veel) beter te renderen. Ervaring Ik deed 20 jaar ervaring op in nationale en internationale retailorganisaties zoals Brova Groep, Intres, Bunzl en Decathlon. Voor Decathlon (de grootste sportretailer van de wereld) werkte ik internationaal als Markt & Shopper onderzoeker. Bij Decathlon staat de klant centraal en er wordt gewerkt vanuit een breed gedragen visie: Sport toegankelijk maken voor iedereen. Decathlon werd in 2013 uitgeroepen tot meest klantgerichte retailer van het jaar. Achtergrond Mijn achtergrond behelst een vierjarige studie Commerciële Economie en de opleiding Algemene Sociale Wetenschappen aan de Universiteit van Utrecht. Vanuit persoonlijke interesse volgde ik aanvullende cursussen op het gebied van Psychologie en Coaching. De combinatie van mijn commerciële en sociaal-wetenschappelijke achtergrond zijn het product van mijn kennis op het gebied van consumentenonderzoek en shopperonderzoek en de feeling voor vertalingen van insights naar praktijkcases. Quotus Research Quotus is een netwerkorganisatie. Ik maak tijdens onderzoeksprojecten soms gebruik van andere experts of onderzoeksorganiaties met specialistische kennis van aanpalende gebieden, waarin wij elkaar versterken. Hierdoor zijn we erg flexibel en goed in staat om vakkundig en snel maatwerk te leveren. |